Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Σεμινάριο για τις εξαγωγές από το ΕΒΕΘ

Οι θεματικές ενότητες που θα αναπτυχθούν αφορούν σε θέματα στρατηγικής και σχεδιασμού για την ανάπτυξη των εξαγωγών, εξαγωγικού marketing, labeling, εμπορικού σήματος, συσκευασίας, πιστοποιήσεων, χρηματοδότησης και εξαγωγικών διαδικασιών.



Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την εταιρία Manager's Office, διοργανώνει σεμινάριο με θέμα «Διείσδυση ελληνικών επιχειρήσεων στις αγορές του εξωτερικού»

H εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015, από τις 15.30 έως τις 19.30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΕΒΕΘ (Τσιμισκή 29, 2ος όροφος).

Οι θεματικές ενότητες που θα αναπτυχθούν αφορούν σε θέματα στρατηγικής και σχεδιασμού για την ανάπτυξη των εξαγωγών, εξαγωγικού marketing, labeling, εμπορικού σήματος, συσκευασίας, πιστοποιήσεων, χρηματοδότησης και εξαγωγικών διαδικασιών.

H διάρκεια του σεμιναρίου θα είναι 4 ώρες και δεν υπάρχει κόστος συμμετοχής.

Εισηγητές θα είναι ο κ. Γεώργιος Δερμεντζόγλου, Μarketing Director και η κ. Τζένη Σκοτίδη, Export Μanager της εταιρίας Manager's Office.

Προϋπόθεση συμμετοχής είναι η επιχείρηση να έχει καταβάλει τη συνδρομή του έτους 2015 στο ΕΒΕΘ. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή, το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015.

Περισσότερες πληροφορίες, μπορούν να λάβουν είτε εδώ είτε να απευθυνθούν στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων του ΕΒΕΘ (τηλ. 2310 370 132) .

Παρατίθενται τα βασικά θέματα που θα αναπτυχθούν στο σεμινάριο:
ΜΕΡΟΣ 1

Εφαρμοσμένες διαδικασίες και ανάπτυξη εξαγωγών σε Ευρώπη, Ασία, ΗΠΑ και Λατινική Αμερική (εισηγητής: Γιώργος Δερμεντζόγλου, Marketing Director, Manager's Office).

• Τρόποι προσέγγισης τεχνοκρατικών και μη τεχνοκρατικών αγορών για εξαγωγές. Ενδεδειγμένες στρατηγικές προσέγγισης.

• Διαδικασίες ωρίμανσης αγοράς και ενηλικίωσης πελάτη.

• Ενδεδειγμένες διαδικασίες του Κυκλώματος Πωλήσεων για επιτυχημένες εξαγωγές.
-PRESALES
-SALES
-AFTER SALES

• Ανάλυση Ανταγωνισμού και επιλογή αγοράς στόχου.

• Τι διαδικασίες θα πρέπει να υλοποιηθούν πριν, κατά την διάρκεια και μετά το πέρας μιας έκθεσης ώστε να έχει θετικό πρόσημο στη εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρίας.

• Ο ρόλος του backoffice στις εξαγωγές και το προφίλ του κατάλληλου στελέχους.
ΜΕΡΟΣ 2

Προετοιμασία της επιχείρησης για αποτελεσματικές εξαγωγικές διαδικασίες (εισηγήτρια: Τζένη Σκοτίδη, Export Manager, Manager's Office).

• Μια επιχείρηση είναι έτοιμη να εξάγει όταν διαθέτει:

• Προϊόν σωστά προετοιμασμένο βάσει των Διεθνών προτύπων συσκευασίας, τυποποίησης, labelling

• Την απαιτούμενη παραγωγική δυναμικότητα

• Τους διαθέσιμους πόρους

• Την δέσμευση της διοίκησης για να παραδώσει ένα εμπόρευμα, προϊόν ή υπηρεσία σε παγκόσμια κλίμακα σε μια ανταγωνιστική τιμή για να μπορέσει να εξασφαλίσει μερίδιο αγοράς.

• 9 ερωτήσεις και βήματα προετοιμασίας εξαγωγικής δραστηριότητα που πρέπει να γνωρίζετε:

• Η επιχείρησή σας έχει κάνει έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο;

• Αναφέρατε Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας;

• Υπάρχει κατοχυρωμένο ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΗΜΑ για τα προς εξαγωγή προϊόντα;

• Εάν ναι η κατοχύρωση του ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ αφορά το κράτος σας, Ευρώπη ή είναι Παγκόσμια;

• Υπάρχουν όλες οι πιστοποιήσεις διασφάλισης ποιότητας και συσκευασίας HACCP (ISO 22000), ISO 9001, BRC Standards, IFS Standards;

• Γνωρίζετε για τα προγράμματα ασφάλισης;

• Ποιες είναι οι χρηματοδοτικές λύσεις για τις εξαγωγικές εταιρίες;

• Απαιτήσεις για συσκευασία και στοιχεία ετικέτας;

• Ποια είναι τα απαιτούμενα φορτωτικά έγγραφα;

WWW.mikromes.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Σελίδες

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ

Η λίστα ιστολογίων μου